Pages

1.14.2010

Mengorak langkah... ^^,

Yaaa... Seperti yang anda semua nampak, blog ini telah bertukar wajah.. Yes.. Telah dilakukan beberapa siri facelift & cucuk beberapa jarum BOTOX.. Hohohoh.. Tapi masih ada benda yang masih tak successful.. Hurmmm...

Tadi dengan gigihnya telah mengopy paste coding2 untuk melakukan siri facelift & Botox.. Dan berjaya! YESSS!! Aku memang terer mengikut step2 yang diberi.. Hahaha.. Bangga2 =8 <-- hidung kembang sorang2.. Ini menunjukkan aku sedang cuba menjadikan blog aku lagi lawa & best.. Tak kisah la orang lain cakap tak lawan & tak best. Janji aku rasa lawa & best. Keyakinan diri yang cukup tinggi sekali. Haha! So malam ni I'll brag about my blog's new look.. Ok. Kalau ada sape2 yang rasa2 nak mintak tips melawakan blog ni, sila la ke website ini:

http://www.thecutestblogontheblock.com/

Macam2 tips ada. Sila la free2kan diri anda untuk melawat website ini ya. Ok. Amar aku tau ko pengguna wordpress. Jangan risau. Tips untuk wordpress pun ada kat situ. Tapi kalau susah2 sangat, join je kami pakai Blogger. Hehehe... =D

O.. Sebenarnya aku still tak dapat nak tukar blog title aku tu. Aku dah arrange gambar (macam artis pulak nak arrang2 gambar ;p) nak replace the title aku ni. Tapi bila dah upload, still the same. Tu je la misi gagal aku sejak sekian lama. Musykil betul aku. Dimana silapnya. Hmmm...

Apa lagi ek? Esok la pulak aku cerita. Till then, adios muchahos! Ariba2!!

No comments: