Pages

5.15.2010

Lalalala...

Ok. Entry hari ni takde apa-ape in particular pun. Sekadar nak show off dengan emoticons yang aku discover ni.(Orang lain dah lama ada emoticons kat blog tapi aku punya baru terhegeh-hegeh nak ada. Giler outdated!!)

Well, instead of typing this T.T sekarang aku just letak this /omg
Hehe.. Poyo kan.
Now. Let's move on. 
Instead of doing this =) aku dah boleh ganti dengan ni sekarang /wahaha
Dan bila dah giler gumbira tahap mata XX dah boleh jadi camni /XD
Dan bagi mereka yang loser, usah diucap lagi. Use this instead L-)
Macam lagi la. Kalau nak jugak tips ni, search saja emoticons on blogger. Macam-macam jenis yang anda akan jumpa. Aku kedekut ilmu. Kalau nak jugak cari sendiri. JANGAN MALAS!! HEP HEP! [-X
Ok la. /bye
OppsieDoppsie: Emoticons menggambarkan dengan lebih tepat situasi yang nak aku terangkan. Bagi senang orang paham. Ok?

No comments: