Pages

8.03.2010

Blog Hopping

Sebab kerja dah setel maka tak tahu nak buat apa. Try siapkan fail meja tapi tengah takde idea lagi. Buat fail meja pun nak ada idea ek?? Perlu la sikit-sikit skill mereka ayat. Huhu

So sebab masih mood mencari mood maka akhirnya gi merayau di alam maya (poyosnye ayat) membaca blog sesiapa saja. Ok. Bukan sebarangan orang. Tengok blogroll kawan-kawan dan pilih mana yang berkenan serta macam best. Hehe.. Memilih ye kau.

Dan tiba-tiba terserempak blog junior masa kat Besut dulu, Pijah. Dia berkawan dengan anak sepupu saya, Nik Norehan a.k.a Nikky. Belek-belek, jumpa entry pasal zikir ni. Maka, tanpa membuang masa di sini saya terus kasi link saje la. Malas nak copy paste. 2-3 ari ni asyik entry copy paste aje. Nampak sangat malas. Ok ok. Membebel pulak kau. Sila klik disini.

Pasni blog Pijah akan ada dalam Reading List saya la pulak. Hehe.


OppsieDoppsie: Aku telah bertukar menjadi saya. Kenapa? Sebab most blog yang saya baca menggunakan "saya". Nampak lebih mesra alam kot. Kalau aku tu macam kasar ke? Tapi kalu borak ngan kawan-kawan memang la guna "aku". Ke perlu guna I-U? Bajet bandar abis la konon. Hadoi. Takpela. Tengok mood swings cemana.


I, Me, My, Mine,

2 comments:

si bunget'z nikky said...

noni!
pijah itu rumet saya!
hihiii
dan diya sepupu sama farah nodin

wanyusnira said...

cik nikky!

saya tau die cuzin sama itu farah.. dua-dua tu junior saya kat besut..
kecik benor dunia..
hehe