Pages

9.27.2010

Dan pemenangnya ialah...

Kalau ingat, hari tu sebelum raya aku ada join contest kat blog Akmar+Lailie. So, semalam dorang dah umumkan pemenangnya. Aku sebagai peserta harus la berdebar-debar gitu kan. Dorang ni pulak sempat lagi wat suspen sebelum umumkan pemenang. Pandai ye korang bagi kami semua suspen dup dap dup dap.. Heheh

So, pagi ni kat opis baru bukak blog. Kat rumah semalam tidur awal. Ngantuk banget. Bila tengok je tajuk entry terbaru dorang pasal pemenang contest, terus klik dengan serta-merta. Dengan harapan rejeki aku. Hihi

Dan alhamdulillah.. Murah rezeki orang nak kawen ni kan. Hehe.. Aku dipilih sebagai PEMENANG!!! Nak baca lebih lanjut sebab-sebab aku dipilih sebagai pemenang, boleh baca di sini.

Dan bagi yang tak baca lagi entry aku untuk contest tu, nah. Baca kat sini pulak.

Anyway, mekasih banyak-banyak untuk penganjur contest ni, Akmar+Lailie sebab pilih entry aku sebagai pemenang. Nanti boleh la anjurkan contest lagi! XD


Yay!! Menang!!

OppsieDoppsie: Bertambah semangat nak join contest lagi!!


Saya menang hard disc,

No comments: