Pages

4.27.2012

Smile! XD

Salam.


Yes. Hari ni sangat gembira dan hati berbunga-bunga chenta. :D Petang ni pulang ke Terengganu dan akan bawak Hannah pulang ke pangkuan kami. Horey!!!!

Tak dapat nak describe betapa excitednya hati ibu ni. Rasa tersengih je sepanjang masa. 

Hannah, tunggu ibu & ayah balik. Rindu giler!!!


Latest pic of Hannah. Sasa MMS semalam :)

Hannah and mami. Bukan main lagi anak aku bertongkat lengan duk atas riba mami.  (Mami, sori exposed gambar anda dalam baju kelawar ni... Huhu)


OppsieDoppsie: Semoga sempat mengelak dari kemungkinan jem di highway malam karang. Huhu



Ecstatic!
{wanyusnira}

4 comments:

noor said...

grm tgk montel jer dia

wanyusnira said...

hihih.. semangat kan? kebas jugak tangan dukung.. hihih

farahazmin said...

leh jumpa ko n baby nanti..:D

wanyusnira said...

heheh.. leh je.. :D